Thursday 29 July 2010

hari salah-salah sedunia *updated*

Assalamualaikum.. Hi kamu~ oh im full.. i havent eaten anything since tgh hari tadi kali sudah mlm tadi around 10 ish laparrrrr berabis ku.... buka tutup aisbox balik2... i wanted to eat something simple to cook, instant and PADAS..hehe kali tais tia liur kan makan ayam masak halia extra padas.. ohnyums! now im full and its already 11 ish.. kan tidur mcm ular th jua.. tunggu tah dulu.. maybe will continue watching you're beautiful karang.. siuuuuukk cetanya caliiiiii... aku suka heroin nya more than the hero..hehe hero nya tu.. mmmmm ntah aaa.. sebenarnya hensem bah tapi rambut nya tu kali..... characternya bisai sudah.. dingin2 tapi sweet berabis.. just dat aku ada issue sikit with guy yang rambut catu yang pyh kan ku liat matanya.. 

aaa... cani kan bisai...hehe

the girl is soooo cute tapi inda annoying or buat2 cute.. i like the guy in black.. so far ia sweet..heheh

Kamu... kamu pernah experience a day when everything seems sooo salah-salah? tadi kan aku salah2 bah pasang tutup kipas cos if pasang sajuk tia jua if tutup panas tia jua..... then tadi $$$ alum keluar but i wanted to pay the hostel bills today cos if saturday gerenti ramai and aku tak suka bah que panjang2... so dengan rasa salah2.. penuh taqwa dan doa..aku loan arah my brother.... eeeeeeeeee... salah2 rasaku... bagi ku its quite a large sum of money bah.. lainlah kalau ku pinjam $50 kah.. atu ok lagi sikit.. plus aku rasa salah2 jua mcm 'yatah kau inda membayar bulan2' yaaa aku salahkan diri ku..... tapi aku inda mau bayar ri sabtu!!! huhuhu soooooo tadi dengan mua kesian loan lah arah my brother..hehe grenti plg dapat if bunyi2 but aku salah2 baaaaa.... sungguh aku tak biasa... mudahan tah elauns will be out soon....berapa banyak wordss 'salah2' daaaa... ahahah 2-3 hari lapas kan when i was talking this issue with my other brother, ajem.. i said, 'kan bedagang nasi katok ku eh... sudah cukup2 usin tuk bayar hostel beranti tah ku' desprate sudah tu kan..... ohwell.... heheh aal iz well~ aal iz well~ i really love this quote from the very entertaining movie, 3 idiots.. i love it so much sampai ku liat 3 kali..... yes 3 kali.. im not the type yang liat cerita balik2.. even 2 kali pun ku jarang2 laaa.. but this movie aku suka berabis.... namanya 3 idiots p ceritanya inda idiot..its a really smart movie.. if kamu alum liat do watch it k...... awu menangis ku meliat cerita ni.. tapi kan tani menangis pasal tani terharu berabis bah...... ia baik berabis.... for me if di bandingkan sama my name is khan.. i'll surely vote for this movie...


thanks ika and kakamuchacha for the recommendation :)

Kemarin aku sedih berabiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss.......... sigh......... inda palah.... aal iz well~

Tadi jua arah bursar UBD ada new male bursar-er... aku tekajut bah sebenarnya cos tampat laki2 ani tetutup so time duduk tu i didnt expect it'll be a guy bah.. cos inda pernah bah laki2.. kali kan kana suruh masuk rah part laki2 ni... ia bediri and ask 'existing or new?' aku blurrrrr... 1. pasal ia laki 2. pasal ia bediri 3. pasal ia not bad 4. pasal soalannya buat aku confuse.....ahahah dalam ati ku 'is he talking about me or my bills?' so i just said, 'kan byr fees hostel for dot dot months' then he said, 'oooo existing' then diri2 lagi sambil ia membuat resit... mcm aduhhhhh... awkward moment bnr eh.. for me plg saja tu..kekeke ia nada feel apa2 kali..... sudah keluar bursar i feel legaaaaaaa jua sikit..kekeke mcm inda pernah bejumpa laki2 saja jua eh.. heheh kesiiiiiiaaan kan.....

Bah kamu..... mata ku layu sudah but aku masih kanyang....... tidur kan inda ni.. tidur kah inda ni... nah salah2 tah lagi.....kekeke bye~

No comments: